piątek, 10 maja 2013

Dzień kota.

Czyli powoli dzieje się scenariusz, którego od zawsze się spodziewałam - futra opanowują blog.

Ale zanim przejdę do dalszych przyjemności pragnę oświadczyć, że zawiesiłam ćwiczenia z powodów zdrowotnych.
Dziękuję.



Tak więc, słowem wstępu - mam koty cztery :D przygarnęłam kolejnego biedaka, którego ktoś wypierdolił na autostradzie z samochodu, a znalazła go kochana ciocia. Ogłaszała się przez koty.pl, a koty wrzuciły na fejsia. Śledziłam losy Klopsika od początku, a kiedy nikt go nie chciał zrobiłam krótkie rozpoznanie sytuacji i wzięłam go ja :) a nazwałam Leonardem.
Wreszcie się przydał na coś ten spamowy portal.

Lełonek jest kochany, bardzo tulaśny, mruczasty i wygadany bardziej niż Robinsona ;) za to prawie wcale nie dzikuje, mimo dopiero 5 miesięcy. Ślicznie chodzi na smyczce, byliśmy dzisiaj trochę na dworze :) potem wzięłam też Księżniczkę, myślałam, ze będzie wariować w uprzęży ale gdzieee tam, odkrywanie świata było ciekawsze ;) tak że ten, mam patent na uczenie kota chodzenia w szelkach - założyć i sru na dwór ;)

Leoś na smyczce zachowuje się bardzo dostojnie.


Jednak byliśmy tylko chwilkę, kocurek ma podejrzenie kk i najbardziej zaleca mu się leżeć w wyrku, co też z chęcią czyni ;)

Robinsona okazała się bardziej dzika i żywotna, ciężko było ją uchwycić ;)


Czaiła się na niewidzialnych wrogów...


... I ich łapała.


Zapomniała jednak, że w każdej chwili drapieżca może stać się ofiarą!


A kuku!


Tym razem podglądacz okazał się swojakiem.

Niemniej jednak Buzinka wygląda na zaskoczoną obecnością jeszcze jednego sępa, którym byłam ja ;)



Swoją drogą - dzięki dzisiejszym zdjęciom zauważyłam, że już pora zabierać się do zbiorów pokrzyw dla urody :)


Pozdrawiamy!

13 komentarzy:

  1. A kim jest ten dobrze zbudowany amant ze stojącym ogonkiem? :D

    Leoś jest śliczny. Patent na naukę smyczowania jedynie słuszny - nauczy się lub nie, jego strata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ze mnie za deebil, jak zwykle założyłam, że skoro ja znam moje koty, to zna je każdy ;D
      To jest Tygrynio, nasz domowy karczek :D

      Dlatego nazwałam post dniem kota, obfociłam wszystkich oprócz Srajtmana ;)

      Leoś dziękuje i posyła baranka ;)

      Usuń
  2. Cudowne. Cudowne koty. No. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kota :D
    Moje się boją dworu, kojarzy im się to pewnie z traumatycznym dzieciństwem :c


    Pozdrowienia z wizażu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Srajdunek (wielki nieobecny tej sesji) też się na początku bał, puszył się na progu i w ogóle przybierał postawę bojową :D a teraz go do domu zaprosić nie idzie.

      Ale i tak wolałabym mieć takich boidudków, przynajmniej by nie miały gdzie uciec przed maminym uściskiem ]:->

      Kocham Wizaż! :D I pozdrawiam również ;)

      Usuń
  4. O Jezu, o Jezu, o Jezu, cudne *dalej odebrało mowę z zachwytu*

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznościowe sierściuchy :) Gratulacje nowego nabytku i wielkiego serducha ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lełoś jaką ma szerść barwioną w derkę :D.
    Cuuudooo! <3
    A Księżniczka jak zwykle dostojnie łobuzuje :D.
    Tigri - Miszcz drugiego planu, hehe ;D.
    Ale, że Wielkiego Nieobecnego tu nie pokazałaś, to należą Ci się baty ;p. Zachowuje się jak macocha ;p.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka śliczna kota! <3 Mój Miaurycy już dawno na smyczy nie chodził, teraz biega samopas i szuka przyjaciół w trawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne koty i jak ładnie chodzą na smyczy :) nie to co mój kot na początku się czołgał;)

    OdpowiedzUsuń

Włączyłam moderację starszych komentarzy tylko po to, żeby wiedzieć, że jakiś przybył
i móc odpowiedzieć.
Publikuję z grubsza wszystko - komentarze są obrazem Was, nie mnie ;)

Zachęcam do zostawiania uwag i przemyśleń! Możecie robić to również anonimowo.