niedziela, 3 lipca 2016

Podsumowanie aktywnościowe - czerwiec 2016.

Mam wrażenie, że w ostatnim miesiącu mniej się ruszałam, choć słupki pokazują co innego.
Okazuje się, czerwiec był aktywny, a i tak moim największym osiągnięciem jest fakt, że
nie przytyłam...

Granica wieku równa 25 lat okazała się dla mnie takim szokiem, że zastanawiam się,
czy w Kryzys Wieku Młodego nie popaść.

Talia:      +1 cm
Opona:    bez zmian
Biodra:   -1 cm
Waga:     60 kg


Przejechane na rowerze: 216, 63 km w 18 godzin, spalone 4693 kcal.

Przejechane na rolkach: 97,07 km w 8,5 godziny, spalone 2945 kcal.

Przehulajhopcowane: 42 minuty. Irytuje mnie ta czynność.


Łącznie: 313,7 km, 27 godzin, 7638 kcal.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Włączyłam moderację starszych komentarzy tylko po to, żeby wiedzieć, że jakiś przybył
i móc odpowiedzieć.
Publikuję z grubsza wszystko - komentarze są obrazem Was, nie mnie ;)

Zachęcam do zostawiania uwag i przemyśleń! Możecie robić to również anonimowo.